اگر از آن دسته افرادی هستید که شب‌ها، زمان خود را به گشت و گذار در خیابان‌های پر نور شهر اختصاص می‌دهید، حتما باید از دیدن ساختمان‌هایی با نمای پرنور به وجد آمده باشید. خوشبختانه، معماری نما یکی از شاخه‌هایی بوده که تحت تاثیر تکنولوژی‌های مدرن، توانسته به زیبایی‌های بی‌حد و حصر دست پیدا کند. نورپردازی نما داخلی و بیرونی ساختمان یکی از شاهکارهای معماران و طراحان در عصر جدید است. دیدن زیباییِ یک ساختمان در دل تاریکی شب هر بیننده‌ای را به شوق می‌آورد. اهمیت این نوع نورپردازی در مجتمع‌های تجاری بیشتر بوده و یکی از راه های جذب مشتری تلقی می‌شود.

ما در شرکت لومینکس مفتخریم که به عنوان یکی از برترین مجریان نورپردازی نما داخلی و بیرونی ساختمان به شما مشتریان گرامی خدمات لازم را ارائه دهیم.

 

 خدمات تلویزیون شهری؛ راهی برای رونق کسب و کار

تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که یکی از دلایل اصلی موفقیت کسب و کارها و برندهای معتبر، استفاده از تبلیغات است. کسب و کارها برای معرفی خود به جامعه هدف، از تبلیغات استفاده می‌کنند. اما چیزی که از تبلیغات مهمتر است، چگونگی انجام آن استتلویزیون شهری یکی از بهترین راه های تبلیغ بوده که به دلیل پخش تصاویر و ویدیوهایی با کیفیت بالا، هزینه کمتر نصب، امکان تغییر سریع در تبلیغات و ایجاد فضایی زیبا در سطح شهر با استقبال بسیار خوبی از سوی صاحبان کسب و کار روبرو شده است. در سال های اخیر، استفاده از این روش تبلیغ به دلیل اثرگذاری گسترده، بسیار رونق پیدا کرده است.

هدف ما در مجموعه لومینکس این است که با نصب و اجرای تلویزیون شهری در مناطق پرتردد، کسب و کار شما را به همگان معرفی کرده و شما را به شهرت برسانیم. تخصص ما در استفاده از فناوری های مدرن باعث شده تا بهترین خدمات را در زمینه تلویزیون شهری به مشتریان خود ارائه دهیم. چنانچه شما هم به رونق کسب و کار خود اهمیت می‌دهید، می‌توانید جهت نصب و راه اندازی این تلویزیون ها با پشتیبانان ما ارتباط برقرار کنید.

 

ارائه خدمات چراغ خطی؛ تولید و فروش

در سال‌های اخیر، تکنولوژی مدرن توانسته تاثیرات بسیار زیادی بر روی طراحی نماهای داخلی و دکوراسیون بگذارد. این تاثیرات که البته بسیار مثبت و چشم نواز هستند، به لامپ‌ها و چراغ های مورد استفاده در محیط های داخلی هم سرایت کرده است. به طور مثال، استفاده از چراغ لاینر خطی یا لاینر نوری، مفهوم روشنایی را تغییر داده و توانسته فضای داخلی را گرم‌تر و صمیمی‌تر جلوه دهد. این نوع چراغ‌ها به دلیل مصرف کم انرژی، امکان ایجاد نورپردازی های خلاقانه در قسمت‌های مختلف خانه و محل کار، قابلیت تنظیم شدت نور و همچنین تنوع در شکل و طراحی مورد توجه بسیاری از طراحان دکوراسیون قرار گرفته‌اند. طیف رنگ های این نوع چراغ ها بسیار گسترده بوده و توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند.

ما با استفاده از تجهیزات بروز و مدرن، چراغ های لاینر را در هر قسمتی که شما بخواهید نصب کرده و امکان تنظیم شدت نور را از طریق ریموت‌های هوشمند برای شما فراهم می‌کنیم.